План роботи над темою 2017-2018 н.р.

Картинки по запросу картинки про вчителя

Картинки по запросу картинки про вчителя


Робота опорної школи та філій над проблемним питанням
 «Фахова культура педагога як основа моделювання
 інноваційного освітнього простору в умовах нової української школи»
Теоретично-діагностичний етап (2017-2018 н.р)


Зміст роботи
Мета роботи
Термін, відповідальний
Відмітка про виконання
1
Анкетування, діагностування вчителів опорного закладу та філій з метою виявлення рівня їхньої професійної майстерності, наявності утруднень, готовності до роботи над науково – методичною проблемою
Аналіз стану роботи педагогічного та учнівського колективів Виявлення проблем і підготовка до  розуміння проблемного питання.  

До 01.09.2017
Олійник Т.М.

2
Оперативна нарада « Особливості роботи педагогічного колективу опорної школи та філій над науково – методичною проблемою в поточному навчальному році».
Обробка даних анкетування. Виявлення питань для вивчення, виокремлення досвіду з запропонованої теми
Серпень, 2017 Адміністрація

3
Педагогічна рада «Підсумки організації навчально – виховного процесу за 2016-2017 н.р. та завдання на новий навчальний рік».

Обговорення й затвердження педагогічною радою запропонованої загальношкільної науково – методичної проблеми. Обґрунтування актуальності і практичної значущості вибраного дослідження.
Серпень, 2017 Олійник Т.М.

4
Обговорення мети, завдань та очікуваних результатів реалізації вибраного проблемного питання.
Складання перспективного плану роботи. Розробка нормативно-організаційної документації для реалізації завдань проблемного питання.
Вересень 2017 Методичний актив

5
Анкетування вчителів опорного закладу та філій з метою виявлення їхнього бажання поглиблено досліджувати обране проблемне питання
Створення  ініціативної творчої групи
До 08.09.2017
Олійник Т.М.

6
Засідання ініціативної творчої групи «Особливості організації дослідження проблемного питання на теоретико-діагностиному етапі»
Складання плану роботи над науково – методичною проблемою, розподіл обов’язків між членами ініціативної творчої групи, забезпечення послідовності окреслених заходів, їхня взаємодія з іншими елементами педагогічного процесу


До 01.10.2017
Ініціативна творча група

7
Створення банку теоретичної інформації щодо впровадження проблемного питання у навчально – виховний процес
Аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації проблеми Підбір інформаційного матеріалу та створення картотеки рекомендованої літератури для поглибленого опрацювання проблемного питання.
Протягом року
Ініціативна творча група

8
Методична рада «Організація науково-методичної роботи у 2017-2018 н.р. в рамках опорної школи та філій».

Визначення мети, змісту та основних напрямків науково-методичної роботи у закладі з питань реалізації обраного проблемного питання
Вересень, 2017 Олійник Т.М.

9
Визначення можливостей роботи з проблемного питання в межах кожного методичного об’єднання та філій
Складання плану теоретико-діагностичного етапу реалізації проблемного питання членами ШМО
Вересень, 2017 Голови ШМО

10
Спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми
Забезпечити логічну послідовність вирішення завдань реалізації проблемного питання через взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу
Протягом року
Адміністрація

11
Удосконалення роботи шкільного сайту. Розміщення на шкільному сайті системи роботи над науково – методичною проблемою
Організація інформаційного забезпечення реалізації проблемного питання.
Протягом року
Методичний актив

12
Організація дієвої самостійної роботи педагогів із визначеної проблеми
Виявлення нових педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо працюючих учителів з метою поширення досвіду
Протягом року
Голови ШМО

13
Створення системи моніторингових досліджень рівня фахової культури вчителів закладу
Аналіз моніторингового інструментарію для виявлення рівня фахової культури вчителя та створення банку психолого-педагогічних діагностик, адаптованих для застосування в межах колективу закладу.
Протягом року Олійник Т.М., Ніколенко Н.І.

14
Методичні декади вчителів, які атестуються в поточному навчальному році:
ü  «Моделювання інноваційного освітнього простору на сучасному уроці»
ü  «Від творчого вчителя до творчого учня»
Виявлення нових педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо працюючих учителів з метою поширення досвіду


20.11.2017-01.12.2017,
12.02.2018-23.02.2018
Олійник Т.М.

15
Педагогічна рада «Творчий портрет опорної школи та філій».
Ознайомлення з напрацюваннями опорної школи та філій.
Адміністрації опорної школи та філій

17
Педагогічна рада «Педагогічна скринька вчителів, що атестуються. Узагальнення досвіду вчителів».
Узагальнення досвіду творчо працюючих вчителів.
Березень 2018
Фокус-група по підготовці та проведенні педагогічної ради

18
Методична рада «Підсумки організації науково-методичної роботи у 2017-2018 н.р. та завдання на наступний навчальний рік».
Підбиття підсумків теоретично-діагностичного етапу реалізації проблемного питання «Фахова культура педагога як основа моделювання інноваційного освітнього простору в умовах нової української школи» та визначення завдань по реалізації на наступний навчальний рік
Травень, 2018
Олійник Т.М.



Немає коментарів:

Дописати коментар