Робота опорної школи та філій над
проблемним питанням
«Фахова
культура педагога як основа моделювання
інноваційного освітнього простору в умовах
нової української школи»
Теоретично-діагностичний
етап (2017-2018 н.р)
№
|
Зміст
роботи
|
Мета
роботи
|
Термін, відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Анкетування,
діагностування вчителів опорного закладу та філій з метою виявлення рівня
їхньої професійної майстерності, наявності утруднень, готовності до роботи
над науково – методичною проблемою
|
Аналіз стану
роботи педагогічного та учнівського колективів Виявлення проблем і підготовка
до розуміння проблемного питання.
|
До 01.09.2017
Олійник Т.М.
|
|
2
|
Оперативна нарада «
Особливості роботи педагогічного колективу опорної школи та філій над науково
– методичною проблемою в поточному навчальному році».
|
Обробка даних
анкетування. Виявлення питань для вивчення, виокремлення досвіду з запропонованої
теми
|
Серпень, 2017 Адміністрація
|
|
3
|
Педагогічна рада «Підсумки організації навчально
– виховного процесу за 2016-2017 н.р. та завдання на новий навчальний рік».
|
Обговорення й затвердження педагогічною радою запропонованої
загальношкільної науково – методичної проблеми.
Обґрунтування актуальності і практичної значущості вибраного дослідження.
|
Серпень, 2017 Олійник Т.М.
|
|
4
|
Обговорення мети, завдань та
очікуваних результатів реалізації вибраного проблемного питання.
|
Складання
перспективного плану роботи. Розробка нормативно-організаційної документації
для реалізації завдань проблемного питання.
|
Вересень 2017
Методичний актив
|
|
5
|
Анкетування
вчителів опорного закладу та філій з метою виявлення їхнього бажання
поглиблено досліджувати обране проблемне питання
|
Створення ініціативної творчої групи
|
До 08.09.2017
Олійник Т.М.
|
|
6
|
Засідання ініціативної творчої групи
«Особливості організації дослідження проблемного питання на
теоретико-діагностиному етапі»
|
Складання
плану роботи над науково – методичною проблемою, розподіл обов’язків між
членами ініціативної творчої групи, забезпечення послідовності окреслених
заходів, їхня взаємодія з іншими елементами педагогічного процесу
|
До 01.10.2017
Ініціативна творча група
|
|
7
|
Створення
банку теоретичної інформації щодо впровадження проблемного питання у
навчально – виховний процес
|
Аналіз банку
педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі
реалізації проблеми Підбір інформаційного матеріалу та
створення картотеки рекомендованої літератури для поглибленого опрацювання
проблемного питання.
|
Протягом року
Ініціативна творча група
|
|
8
|
Методична
рада «Організація
науково-методичної роботи у 2017-2018 н.р. в рамках опорної школи та філій».
|
Визначення мети, змісту та основних
напрямків науково-методичної роботи у закладі з питань реалізації обраного
проблемного питання
|
Вересень, 2017 Олійник Т.М.
|
|
9
|
Визначення
можливостей роботи з проблемного питання в межах кожного методичного
об’єднання та філій
|
Складання плану теоретико-діагностичного
етапу реалізації проблемного питання членами ШМО
|
Вересень, 2017 Голови ШМО
|
|
10
|
Спрямування
всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у
контексті реалізації проблемної теми
|
Забезпечити
логічну послідовність вирішення завдань реалізації проблемного питання через
взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу
|
Протягом року
Адміністрація
|
|
11
|
Удосконалення роботи шкільного сайту. Розміщення на
шкільному сайті системи роботи над науково – методичною проблемою
|
Організація інформаційного забезпечення
реалізації проблемного питання.
|
Протягом року
Методичний актив
|
|
12
|
Організація
дієвої самостійної роботи педагогів із визначеної проблеми
|
Виявлення
нових педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо
працюючих учителів з метою поширення досвіду
|
Протягом року
Голови ШМО
|
|
13
|
Створення
системи моніторингових досліджень рівня фахової культури вчителів закладу
|
Аналіз
моніторингового інструментарію для виявлення рівня фахової культури вчителя
та створення банку психолого-педагогічних діагностик, адаптованих для
застосування в межах колективу закладу.
|
Протягом року Олійник Т.М., Ніколенко Н.І.
|
|
14
|
Методичні декади вчителів, які атестуються в
поточному навчальному році:
ü
«Моделювання
інноваційного освітнього простору на сучасному уроці»
ü
«Від
творчого вчителя до творчого учня»
|
Виявлення
нових педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо
працюючих учителів з метою поширення досвіду
|
20.11.2017-01.12.2017,
12.02.2018-23.02.2018
Олійник Т.М.
|
|
15
|
Педагогічна рада «Творчий портрет опорної
школи та філій».
|
Ознайомлення
з напрацюваннями опорної школи та філій.
|
Адміністрації опорної школи та філій
|
|
17
|
Педагогічна рада «Педагогічна скринька вчителів, що атестуються. Узагальнення досвіду вчителів».
| Узагальнення досвіду творчо працюючих вчителів. |
Березень 2018
Фокус-група по підготовці та проведенні педагогічної ради
|
|
18
|
Методична рада «Підсумки організації науково-методичної роботи у 2017-2018 н.р. та завдання на наступний навчальний рік».
|
Підбиття підсумків теоретично-діагностичного етапу реалізації проблемного питання «Фахова культура педагога як основа моделювання інноваційного освітнього простору в умовах нової української школи» та визначення завдань по реалізації на наступний навчальний рік
|
Травень, 2018
Олійник Т.М.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар