План роботи над темою 2018-2019 н.р.



Робота педагогічного колективу закладу  над проблемним питанням
 «Фахова культура педагога як основа моделювання
 інноваційного освітнього простору в умовах нової української школи»
Формувально-теоретичний етап (2018-2019 н.р)

Зміст роботи
Мета роботи
Термін, відповідальний
1
Складання плану роботи над методичною темою на 2018-2019 н.р.
Визначення напрямків роботи, розподіл обов’язків, етап взаємодії учасників навчально-виховного процесу.
До 20.08.2018
Олійник Т.М.
2
Оперативна нарада « Особливості роботи педагогічного колективу опорної школи та філій над науково – методичною проблемою в поточному навчальному році».
Виявлення питань для вивчення, виокремлення досвіду з запропонованої теми
Серпень, 2018 Адміністрація
3
Педагогічна рада «Підсумки організації навчально – виховного процесу за 2017-2018 н.р. та завдання на новий навчальний рік».

Обговорення й затвердження педагогічною радою запропонованої роботи над загальношкільною науково – методичної темою на поточний навчальний рік.
Серпень, 2018 Олійник Т.М.
4
Засідання ініціативної творчої групи «Особливості організації дослідження науково-методичного питання на формувально-теоретичному етапі»
Складання плану роботи над науково – методичною проблемою, розподіл обов’язків між членами ініціативної творчої групи, забезпечення послідовності окреслених заходів, їхня взаємодія з іншими елементами педагогічного процесу
До 20.08.2018
Ініціативна творча група
5
Систематизація банку теоретичної інформації щодо впровадження проблемного питання у навчально – виховний процес
Аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації науково-методичної теми. Систематизація картотеки рекомендованої літератури для поглибленого опрацювання науково-методичного питання.
Протягом року
Ініціативна творча група
6
Методична рада «Організація науково-методичної роботи у 2018-2019 н.р. в рамках опорної школи та філій».

Визначення мети, змісту та основних напрямків науково-методичної роботи у закладі з питань реалізації обраного проблемного питання
Вересень, 2018 Олійник Т.М.
7
Визначення можливостей роботи з проблемного питання в межах кожного методичного об’єднання та філій
Складання плану формувально-теоретичного етапу реалізації науково-методичного питання членами ШМО
Вересень, 2018 Голови ШМО
8
Спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми
Забезпечити логічну послідовність вирішення завдань реалізації науково-методичного питання через взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу
Протягом року
Адміністрація
9
Теоретичний семінар «Нова українська школа – ключова реформа МОН України».
Ознайомитися з матеріалами  позитивного досвіду європейських країн щодо якісної освіти дітей, обговорити своє бачення освітнього процесу в Україні
Листопад, 2018
Свічкарьова І.Б.
Олійник Т.М.
Карявка О.М.
10
 Розміщення на шкільному сайті системи роботи над науково – методичною темою.
Організація інформаційного забезпечення реалізації науково-методичного питання.
Протягом року
Методичний актив
11
Організація дієвої самостійної роботи педагогів із визначеної проблеми
Виявлення нових педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо працюючих учителів з метою поширення досвіду
Протягом року
Голови ШМО
12
Педконсиліум «Наступність у навчанні учнів 5-х класів. Організація адаптаційного періоду».
Залучити вчителів до обговорення визначеного питання; виробити загальні підходи до організації навчально-виховного процесу в період адаптації
Листопад, 2018
Тарасова І.А.
Карявка О.М.
13
Педконсиліум «Адаптація учнів 1-х класів».
Розкрити особливості та умови ефективної адаптації учнів перших класів до школи
Грудень, 2018
Гаврилюк І.К.
14
Психолого-педагогічний семінар  «Розвиток критичного мислення дитини – необхідна умова її всебічного розвитку в умовах нових освітніх стандартів»
Вироблення професійної компетенції педагогічних працівників для провадження інноваційних педагогічних технологій; аналіз готовності вчителя до роботи з обдарованими учнями, до пошуково-дослідницької та проектної діяльності; створення узагальненого «професійного портрету» сучасного, компетентного вчителя; визначення методів формування ключових компетентностей учнів.
Ніколенко Н.І.
15
Методичні декади вчителів, які атестуються в поточному навчальному році.
Виявлення нових педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо працюючих учителів з метою поширення досвіду


26.11.2018-07.12.2018,
11.02.2019-22.02.2019
Олійник Т.М.
16
Педагогічна рада «Фахова культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала в умовах НУШ»
Сприяння зростанню педагогічної та фахової майстерності  кожного вчителя шляхом оновлення науково-теоретичних та психолого-педагогічних знань відповідно до концептуальних основ розвитку національної системи освіти, впровадження в навчально-виховний процес новітніх освітніх технологій, творчого педагогічного досвіду.
Лютий, 2019
Олійник Т.М.
Тарасова І.А.
17
Педагогічна рада «Педагогічна скринька вчителів, що атестуються. Узагальнення досвіду вчителів».
Узагальнення досвіду творчо працюючих вчителів.
Березень 2019
Фокус-група по підготовці та проведенні педагогічної ради
18
Психолого-педагогічний семінар «Створення середовища психічного благополуччя учасників освітнього процесу в рамках формування нової української школи».
Ознайомити учителів із психолого-педагогічними знаннями про створення комфортних умов навчання та виховання, їх вплив на якість освіти і формування креативної особистості учня.
Березень, 2019
Ніколенко Н.І.
19
Педагогічна рада «Нова українська школа – це школа для життя ХХІ століття»
Підвищення професійної компетентності вчителя для впровадження основних положень Концепції Нової української школи; визначення перспективи роботи педагогічного колективу з формування в учнів ключових компетентностей.
Квітень, 2019
Гаврилюк І.К.
20
Методична рада «Підсумки організації науково-методичної роботи у 2018-2019 н.р. та завдання на наступний навчальний рік».

Підбиття підсумків формувально-теоретичного етапу реалізації науково-методичного питання «Фахова культура педагога як основа моделювання інноваційного освітнього простору в умовах нової української школи» та визначення завдань по реалізації на наступний навчальний рік
Травень, 2019
Олійник Т.М.

Немає коментарів:

Дописати коментар