Робота
педагогічного колективу закладу над
проблемним питанням
«Фахова культура педагога як основа моделювання
інноваційного освітнього простору в умовах
нової української школи»
Формувально-теоретичний
етап (2018-2019 н.р)
№
|
Зміст роботи
|
Мета роботи
|
Термін,
відповідальний
|
1
|
Складання плану роботи над методичною темою на 2018-2019 н.р.
|
Визначення напрямків роботи, розподіл обов’язків, етап взаємодії
учасників навчально-виховного процесу.
|
До 20.08.2018
Олійник Т.М.
|
2
|
Оперативна нарада «
Особливості роботи педагогічного колективу опорної школи та філій над науково
– методичною проблемою в поточному навчальному році».
|
Виявлення питань для вивчення,
виокремлення досвіду з запропонованої теми
|
Серпень,
2018 Адміністрація
|
3
|
Педагогічна рада «Підсумки організації навчально – виховного процесу за
2017-2018 н.р. та завдання на новий навчальний рік».
|
Обговорення й затвердження педагогічною радою запропонованої роботи над
загальношкільною науково – методичної темою на поточний навчальний рік.
|
Серпень,
2018 Олійник Т.М.
|
4
|
Засідання ініціативної творчої групи «Особливості
організації дослідження науково-методичного питання на
формувально-теоретичному етапі»
|
Складання плану роботи над науково –
методичною проблемою, розподіл обов’язків між членами ініціативної творчої
групи, забезпечення послідовності окреслених заходів, їхня взаємодія з іншими
елементами педагогічного процесу
|
До
20.08.2018
Ініціативна
творча група
|
5
|
Систематизація
банку теоретичної інформації щодо впровадження проблемного питання у
навчально – виховний процес
|
Аналіз банку педагогічних технологій, використаних і
можливих для застосування в процесі реалізації науково-методичної теми. Систематизація картотеки рекомендованої
літератури для поглибленого опрацювання науково-методичного питання.
|
Протягом року
Ініціативна творча група
|
6
|
Методична рада «Організація
науково-методичної роботи у 2018-2019 н.р. в рамках опорної школи та філій».
|
Визначення мети, змісту та основних
напрямків науково-методичної роботи у закладі з питань реалізації обраного
проблемного питання
|
Вересень, 2018 Олійник Т.М.
|
7
|
Визначення
можливостей роботи з проблемного питання в межах кожного методичного
об’єднання та філій
|
Складання плану формувально-теоретичного
етапу реалізації науково-методичного питання членами ШМО
|
Вересень, 2018 Голови ШМО
|
8
|
Спрямування всіх напрямів
методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті
реалізації проблемної теми
|
Забезпечити логічну
послідовність вирішення завдань реалізації науково-методичного питання через
взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу
|
Протягом року
Адміністрація
|
9
|
Теоретичний семінар «Нова українська школа
– ключова реформа МОН України».
|
Ознайомитися з матеріалами позитивного досвіду
європейських країн щодо якісної освіти дітей, обговорити своє бачення
освітнього процесу в Україні
|
Листопад, 2018
Свічкарьова І.Б.
Олійник Т.М.
Карявка О.М.
|
10
|
Розміщення
на шкільному сайті системи роботи над науково – методичною темою.
|
Організація інформаційного забезпечення
реалізації науково-методичного питання.
|
Протягом року
Методичний актив
|
11
|
Організація дієвої
самостійної роботи педагогів із визначеної проблеми
|
Виявлення нових
педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо працюючих
учителів з метою поширення досвіду
|
Протягом року
Голови ШМО
|
12
|
Залучити вчителів
до обговорення визначеного питання; виробити загальні підходи до організації
навчально-виховного процесу в період адаптації
|
Листопад,
2018
Тарасова
І.А.
Карявка О.М.
|
|
13
|
Розкрити
особливості та умови ефективної адаптації учнів перших класів до школи
|
Грудень,
2018
Гаврилюк
І.К.
|
|
14
|
Психолого-педагогічний
семінар «Розвиток критичного мислення
дитини – необхідна умова її всебічного розвитку в умовах нових освітніх
стандартів»
|
Вироблення
професійної компетенції педагогічних працівників для провадження інноваційних
педагогічних технологій; аналіз готовності вчителя до роботи з обдарованими
учнями, до пошуково-дослідницької та проектної діяльності; створення
узагальненого «професійного портрету» сучасного, компетентного вчителя; визначення
методів формування ключових компетентностей учнів.
|
Ніколенко Н.І.
|
15
|
Методичні декади вчителів, які атестуються в
поточному навчальному році.
|
Виявлення нових
педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо працюючих
учителів з метою поширення досвіду
|
26.11.2018-07.12.2018,
11.02.2019-22.02.2019
Олійник Т.М.
|
16
|
Педагогічна рада «Фахова
культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала в
умовах НУШ»
|
Сприяння зростанню педагогічної та фахової майстерності кожного вчителя шляхом оновлення
науково-теоретичних та психолого-педагогічних знань відповідно до
концептуальних основ розвитку національної системи освіти, впровадження в
навчально-виховний процес новітніх освітніх технологій, творчого
педагогічного досвіду.
|
Лютий, 2019
Олійник Т.М.
Тарасова І.А.
|
17
|
Педагогічна рада «Педагогічна скринька вчителів,
що атестуються. Узагальнення досвіду вчителів».
|
Узагальнення досвіду творчо працюючих вчителів.
|
Березень 2019
Фокус-група по
підготовці та проведенні педагогічної ради
|
18
|
Психолого-педагогічний семінар «Створення середовища
психічного благополуччя учасників освітнього процесу в рамках формування
нової української школи».
|
Ознайомити учителів із психолого-педагогічними знаннями
про створення комфортних умов навчання та виховання, їх вплив на якість
освіти і формування креативної особистості учня.
|
Березень, 2019
Ніколенко Н.І.
|
19
|
Педагогічна рада «Нова українська школа – це школа для
життя ХХІ століття»
|
Підвищення професійної компетентності вчителя для впровадження основних
положень Концепції Нової української школи; визначення перспективи роботи
педагогічного колективу з формування в учнів ключових компетентностей.
|
Квітень, 2019
Гаврилюк І.К.
|
20
|
Методична рада «Підсумки організації науково-методичної роботи у
2018-2019 н.р. та завдання на наступний навчальний рік».
|
Підбиття підсумків
формувально-теоретичного етапу реалізації науково-методичного питання «Фахова
культура педагога як основа моделювання інноваційного освітнього простору в
умовах нової української школи» та визначення завдань по реалізації на
наступний навчальний рік
|
Травень,
2019
Олійник
Т.М.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар